Moody
Guld
Inte än! förhoppningsvis snart.Har du nån ny på väg in kompis ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte än! förhoppningsvis snart.Har du nån ny på väg in kompis ?
Jag blev allt lite förvånad när du sålde din fina action diver, men men... Du vet säkert vad som fungerar bäst för digInte än! förhoppningsvis snart.Har dock en CWC G10 som ligger hos posten men den blir det att sälja omgående till förmån för en 556i.
Det blev 2 av 3.. Blev en Mojito efter de första 2...Skit först, jogga sen, sedan en öl i duschen efter det. Optimalt!
Var jättenöjd med den en månad, toktröttnade sen, upplevde den lite klumpig pga formen på bezeln. Så det var bättre att låta den gå och köpa en som jag velat haft sen klockintresset började!Jag blev allt lite förvånad när du sålde din fina action diver, men men... Du vet säkert vad som fungerar bäst för dig![]()
Ta Milgaussen och sälj Hulken till mig. Säg till om du vill ha fler tipsFörsöker välja klocka för kväll på Korfu.
![]()
Det är ju lite så jag jobbar. Är alla till lags liksomStrålande tips det där!![]()
Återkommer med bild senare på vad det blev, spänningen är ju olidlig!!!!!Det är ju lite så jag jobbar. Är alla till lags liksom![]()
Meh?!?! Här har jag sagt till frugan att du är en friskus som kutar marathons och seglar.. Så åker du motorbåt?! Min världsbild rasar...:-DGår söderut med 25 knop genom ett soldisigt Öresund.
![]()
Ska jag höja swishgränsen?Återkommer med bild senare på vad det blev, spänningen är ju olidlig!!!!!
Hehe jag har seglat hela mitt liv så inget rasar. Just åker vi lite snabbare med en järngenua ;-)Meh?!?! Här har jag sagt till frugan att du är en friskus som kutar marathons och seglar.. Så åker du motorbåt?! Min världsbild rasar...:-D
Går väl inte att välja en av dessa, det är den perfekta trion, eller?Försöker välja klocka för kväll på Korfu.
![]()
Lite mat inte bara dricka
![]()