Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick en liten chock när jag plockade i köket för en stund sedan. Armbandet sprack och helt utan förvarning dök min nyinköpta Helvetia i hårt klinkergolv. Tack och lov klarade den sig bra. Jag skall nog undvika gamla plaststraps i framtiden. Får vara glad att man inte var ute någonstans.
Ber om ursäkt att jag missade fokus i bilden.
![]()
Du borde ha neopren på kroppen... eller dyker du naken?Trycktestar Seiko SRP777 i sin naturliga miljö.
![]()
![]()
Du borde ha neopren på kroppen... eller dyker du naken?
Stämmer.Båda klockan och kroppen i sin naturliga miljö...
Säg bara till så kommer jag och hjälper till på studs. En skruv- och bubbel-gtg för damerna kanske?Kollar in gamla kojan jag & sysslingarna byggde för många herrans år sedan.
Det ser ut som en renovering skulle behövas, annars blir det nog kallt när höstvindarna kommer..
![]()
Ser lite ballare ut ovanpå!Ska ut och simma, ska man ha SKXen utanpå eller innanför våtdräkten?
![]()
För lite lakrits.Vi äter godis innan maten!
![]()
Dock frun som valt godis![]()
Men herrejösses. Har ni till och med efterrättsrester?!Eftermiddagsfika a la Cajsa Warg...
![]()
Låter lagom skruvat.Säg bara till så kommer jag och hjälper till på studs. En skruv- och bubbel-gtg för damerna kanske?
Dum fråga...Ska ut och simma, ska man ha SKXen utanpå eller innanför våtdräkten?
![]()
Har alltid misstänkt att Rolexägare är flockdjur.Kvällsfiske med flocken
![]()