• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag är sugen på den där rockan!

AC803527-C048-46BF-87DE-30ACB2BD7B30-2881-000003C1924C674E.jpg

Senaste tillskotten! Sjukt nöjd :) Testar Titus Calypsomatic på ett bonusnato som överraskande kom på posten med två andra band jag köpt av Rolex1220, tänkta att testa på Titusen. Ironiskt nog så tycker jag detta militärgröna passar bäst. Stort tack för alla banden och en smidig/trevlig affär som vanligt! Till saken hör att Rolex1220 faktiskt haft just denna Titusen före Jockinho, DanielZ och Aurum. Magi?! Osäker på om Rockan kommer matcha den fläckiga urtavlan ;)

20121122_122637.jpg

20121122_122739.jpg

Börjar undra om man hade kunnat bli en OWG, då denna mer eller mindre har bott på min arm sen jag köpte den. Panerai PAM088.

uvenu7ug.jpg

NiklasArvid skrev:
stabil alleskönner idag!

Inte noterat avsaknaden av cyklop tidigare, har den "alltid" sett ut så, eller har du tagit bort det nyligen?'

Eftersom jag varit hemma har jag passat på att klämma ut det sista av sommaren ur sommartrion under dagen innan de går på vinteride i bankfacket.

121121-WRUW-I.jpg

På väg tillbaka hämtade jag tackgåvan till min bestman som nu är försedd med gravyr, den tänker jag känna på resten av kvällen.

121121-WRUW-II.jpg

Tillbaka
Topp