• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

JakobZ skrev:
LongCon skrev:
Woohii!

IMAG1622.jpg

SÅJA! :mrgreen:

WHAAAH! ;)

IMAG1624.jpg

Aquaracer2 skrev:
Vintage92 skrev:
Aquaracer2 skrev:
Har du samma visningsbild som JakobZ? :lol:
Ja, jag fick reda på det nu. Jag har faktiskt haft den signaturbilden på TTT i ca 3 år och använder den även på alla andra forum jag är medlem på. Men nu är det löst :)

Då kan jag passa på att ta tillfället i akt för att kunna påpeka att din Omega var väldigt trevlig.

Då kan jag säg att jag gav 60 norska kronor för den på en garaget loppis förra sommaren i Norge, hitta även en Seamaster för 100 nkr på samma loppis. Bild kanske kommer imorgon i denna tråd.
Bägge fungerar utmärkt, har bara putsat upp dem och gjort en standar service.

Vintage92 skrev:
Då kan jag säg att jag gav 60 norska kronor för den på en garaget loppis förra sommaren i Norge, hitta även en Seamaster för 100 nkr på samma loppis. Bild kanske kommer imorgon i denna tråd.

Wow. Grattis till gymma kap!

Har du putsat upp klockan själv? Bra gjort i så fall! :mrgreen:

JakobZ skrev:
Vintage92 skrev:

Wow. Grattis till gymma kap!

Har du putsat upp klockan själv? Bra gjort i så fall! :mrgreen:
Ja, jag har putsat upp den själv men en urmakare har kollat igenom verket och fått in lite fräsch olja.
Här är bilder på dem

1.jpg
2.jpg
3.jpg

Riktigt risig kvalité på bilderna

Senast ändrad:
Snyggt att missa foto på klockan, men nu vet alla att jag är på väg till hufvudstaden

Bilagor

• ImageUploadedByTapatalk1353520420.198128.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1353520420.198128.jpg
    85.2 KB · Visningar: 302
Snygg kombination, Wii ! Gillar det skarpt med det ljusa NATO't mot SMP'ns mörka tavla.

Själv fortsätter jag sporta en BA 1957, den har suttit som fastnaglad vid handleden sedan i mitten av augusti. Inte för att jag klagar, det är en förtjusande bekantskap. :)

Distr1.jpg

Det lätt välvda safirglaset är en delikatess...

Distr2.jpg

...och vad är väl bättre än att sjunka ner i favoritfåtöljen med en bra bok och en bra klocka. :)

Distr3.jpg

Tack undersköterskan! Gillar den kombon speciellt på sommaren! =) Som vanligt är din broad helt otrolig med vävt nato

Tillbaka
Topp