JakobZ skrev:LongCon skrev:Woohii!
![]()
SÅJA! :mrgreen:
WHAAAH!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
JakobZ skrev:LongCon skrev:Woohii!
![]()
SÅJA! :mrgreen:
Rossi skrev:Grattis!
Tackar!LongCon skrev:Grattis! Den är snygg den där! Hur är apelsinerna, söta och goda?
Ja, jag fick reda på det nu. Jag har faktiskt haft den signaturbilden på TTT i ca 3 år och använder den även på alla andra forum jag är medlem på. Men nu är det löstAquaracer2 skrev:Har du samma visningsbild som JakobZ? :lol:
Vintage92 skrev:Ja, jag fick reda på det nu. Jag har faktiskt haft den signaturbilden på TTT i ca 3 år och använder den även på alla andra forum jag är medlem på. Men nu är det löstAquaracer2 skrev:Har du samma visningsbild som JakobZ? :lol:![]()
Aquaracer2 skrev:Vintage92 skrev:Ja, jag fick reda på det nu. Jag har faktiskt haft den signaturbilden på TTT i ca 3 år och använder den även på alla andra forum jag är medlem på. Men nu är det löstAquaracer2 skrev:Har du samma visningsbild som JakobZ? :lol:![]()
Då kan jag passa på att ta tillfället i akt för att kunna påpeka att din Omega var väldigt trevlig.
Vintage92 skrev:Då kan jag säg att jag gav 60 norska kronor för den på en garaget loppis förra sommaren i Norge, hitta även en Seamaster för 100 nkr på samma loppis. Bild kanske kommer imorgon i denna tråd.
Bägge fungerar utmärkt, har bara putsat upp dem och gjort en standar service.
Ja, jag har putsat upp den själv men en urmakare har kollat igenom verket och fått in lite fräsch olja.JakobZ skrev:Vintage92 skrev:Då kan jag säg att jag gav 60 norska kronor för den på en garaget loppis förra sommaren i Norge, hitta även en Seamaster för 100 nkr på samma loppis. Bild kanske kommer imorgon i denna tråd.
Bägge fungerar utmärkt, har bara putsat upp dem och gjort en standar service.
Wow. Grattis till gymma kap!
Har du putsat upp klockan själv? Bra gjort i så fall! :mrgreen:
80talisten skrev:Födelsedagsdinkan
80talisten skrev:Födelsedagsdinkan
Ricrob skrev:Grattis!
TackarAquaracer2 skrev:80talisten skrev:Födelsedagsdinkan
Grattis i efterskott!
Mkt möjligt men det finns bra anledning till det: Dom är grymma och så underbart olika i patinan.Rossi skrev:Är jag bara miljöskadad eller är det en gmtperiod nu?
Bomier skrev:Mina Nya 1016...
![]()
Mvh
Micke E
NiklasArvid skrev:redo att bestiga berg!
![]()
Jockinho skrev:Tråkig, intensägande men av någon anledning så gillar jag den mycket (från tillfälle till tillfälle ska erkännas)...
![]()
Seikoman87 skrev:Underbar modell en tidlös desin man alldrig kan tröttna på![]()
Wii skrev:Omegan, fortfarande på min handled och inte på någon rånares handled!
![]()
Måste väl finnas omkring 2000 olika mod tavlor till den som saknar fönster, eller..?Jockinho skrev:Seikoman87 skrev:Underbar modell en tidlös desin man alldrig kan tröttna på![]()
Nepp, men i en drömvärld hade den gjorts utan dag datum :mrgreen:
watchowner skrev:Första posten någonsin i dagens klocktråd.
California dial.