• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Bättre uppslutning nu, MOP, blått och guld.
IMG_20170723_172340.jpg
IMG_20170723_172333.jpg
Det är nåt med den där jävla helgulds-Yachtmastern vid medelhavet. Såg flera stycken i Illetes och Portals Nous.
 
  • Like
Reactions: PJW

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Ja precis, tyckte det var på tiden! Så nära en astronaut man kan komma. Det positiva med att göra det i Sverige, är vad jag läst åtminstone, är att det blir bara kan bli bättre senare ;)
Det är så sant som det är sagt. Jag tog min OWD '95 på Marstrand och har aldrig ens tänkt tanken att dyka i svenska vatten efter det. Tog AOWD '00 på Seychellerna, det var overkligt bra o hittills oöverträffat. Men Medelhavet är också fint tycker jag.
 

P-vakten

Patek
2-Faktor
Det är så sant som det är sagt. Jag tog min OWD '95 på Marstrand och har aldrig ens tänkt tanken att dyka i svenska vatten efter det. Tog AOWD '00 på Seychellerna, det var overkligt bra o hittills oöverträffat. Men Medelhavet är också fint tycker jag.
Blir det mycket dykning nu? Har kollat en del på youtube om dykning i Sverige och det finns ju en hel del spännande vrak och gamla vattenfyllda gruvor att dyka vid :) Hittade också en artikel igår om att man kan dyka vid ett av Pablo Escobars gamla flygplansvrak vid Bahamans(?), såg helt magiskt ut. GOALS!

Först och främst får vi se om det är något jag fastnar för. Sen blir det övertalningsperioden med att få damen att intressera sig också ;)
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Om man inte vill, måste man?
IMG_1184.JPG

#Förstadageneftersemesterångest.
Ja, man måste, men...
Jag brukar säga till mina medarbetare att vara snälla mot sig själva och varandra i uppstarten.
Håll ut. Ta det lugnt. Börja försiktigt och fika mycket. Bevara semesterkänslan. Ingen förväntar sig mästerdåd första veckan och man ska inte rusa en kall motor.
Se så, gå och hämta lite kaffe nu.
 
Topp