Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer, tack vare Suits så har jag bestämt mig för att plugga så jag kommer in på juristprogrammet på universitetet.Yes, Suits är riktigt vass och inspirerande serie också. Man blir sugen på att svida om från piké/shorts till en suit och gå till kontoret även på semestern (nästan i alla fall)
![]()
Riktigt bra plan @AdrianO! Jurisrutbildning är en riktigt bra investeringInstämmer, tack vare Suits så har jag bestämt mig för att plugga så jag kommer in på juristprogrammet på universitetet.![]()
Sen fick jag ju självklart bara inspiration därifrån så att ni inte tror att jag tror att det är så IRL för det är det verkligen inte, men det fick mig att läsa på mycket och förhoppningsvis hittat mitt framtida yrke!Riktigt bra plan @AdrianO! Jurisrutbildning är en riktigt bra investering
Haha, självklart inte, men vem vill inte vara lite som Harvey IRLSen fick jag ju självklart bara inspiration därifrån så att ni inte tror att jag tror att det är så IRL för det är det verkligen inte, men det fick mig att läsa på mycket och förhoppningsvis hittat mitt framtida yrke!
Trodde jag rensade totalt inför frukosten men jag måste missat några. De var större och godare än våra vi har i skogen hemma i alla fall.Vi skulle plocka svamp men det blev blåbär också.
![]()
hittade @Urkvinnans hemliga ställe men berätta inget!![]()