• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IMG_6122.JPG

Han är kvar för hon var "tjurig"
Har hört att det finns ett ledigt badrum hos @The lord ikväll. :D

När kommer du?
Vi har en stor MC-skrot 10km hemifrån apropå ingenting. ;)
Det får bli i höst. Det är mycket som ska hinnas med, men det här ska nog kunna pressas in någonstans.
Menar du att du befarar att din mc blir totalkvaddad när jag kört den och att det är bra att det är nära till skroten?

och det är en 6-hon?
Jag skulle tro det. Jag är bra på att lösa korsord och lösa kluriga gåtor och den här klippte jag på tonicen. Tror rätt svar ska vara 6a gin, men det han drack när jag var på plats var nog snarare en åtta gin med två cl tonic. Försökte förklara att det var tonicen som var bra mot malarian, men han verkade vara ute efter något annat än malariaskydd.

Jag skulle tro det. Jag är bra på att lösa korsord och lösa kluriga gåtor och den här klippte jag på tonicen. Tror rätt svar ska vara 6a gin, men det han drack när jag var på plats var nog snarare en åtta gin med två cl tonic. Försökte förklara att det var tonicen som var bra mot malarian, men han verkade vara ute efter något annat än malariaskydd.
4 poäng till @Urkvinnan
@jabla svaret finns i min Edit av inlägget

Tillbaka
Topp