Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
brigir som i Birks okände tvillingbror?![]()
Börjar ta sig sa Ronja till brigir
Drömskärpan![]()
Börjar ta sig sa Ronja till brigir
Syns ju tydligt vad Ruben fokuserar påDrömskärpan![]()
Vänta bara tills jag ska provköra din lilla hoj. Då ska du få se på high lights.Kollar på highlights från riktiga Top Gear.
![]()
När kommer du?Vänta bara tills jag ska provköra din lilla hoj. Då ska du få se på high lights.
Fleninge ?När kommer du?
Vi har en stor MC-skrot 10km hemifrån apropå ingenting.![]()
Det får bli i höst. Det är mycket som ska hinnas med, men det här ska nog kunna pressas in någonstans.När kommer du?
Vi har en stor MC-skrot 10km hemifrån apropå ingenting.![]()
Finns billiga reservdelar till en extremt tålig hoj...Det får bli i höst. Det är mycket som ska hinnas med, men det här ska nog kunna pressas in någonstans.
Menar du att du befarar att din mc blir totalkvaddad när jag kört den och att det är bra att det är nära till skroten?
Redan bokatHar hört att det finns ett ledigt badrum hos @The lord ikväll.![]()
Grattis! hur tidigt ute var du?Redan bokat
Jag är inte, det är artighets bokat av @Ruben som började kvällen med en 6 hon utan tonicGrattis! hur tidigt ute var du?![]()
Känns som att jag lämnade sjöslaget i rätt tid. Eller kanske i sista minuten.@Ruben är en inspiration
???Jag är inte, det är artighets bokat av @Ruben som började kvällen med en 6 hon utan tonic
Jag var där. Det var en 80/20 GT. 80 G och 20 T.Jag är inte, det är artighets bokat av @Ruben som började kvällen med en 6 hon utan tonic
och det är en 6-hon?Jag var där. Det var en 80/20 GT. 80 G och 20 T.
Jag skulle tro det. Jag är bra på att lösa korsord och lösa kluriga gåtor och den här klippte jag på tonicen. Tror rätt svar ska vara 6a gin, men det han drack när jag var på plats var nog snarare en åtta gin med två cl tonic. Försökte förklara att det var tonicen som var bra mot malarian, men han verkade vara ute efter något annat än malariaskydd.och det är en 6-hon?
4 poäng till @UrkvinnanJag skulle tro det. Jag är bra på att lösa korsord och lösa kluriga gåtor och den här klippte jag på tonicen. Tror rätt svar ska vara 6a gin, men det han drack när jag var på plats var nog snarare en åtta gin med två cl tonic. Försökte förklara att det var tonicen som var bra mot malarian, men han verkade vara ute efter något annat än malariaskydd.
Tum man hann citera innan.
HeheTum man hann citera innan.![]()
Lite slirigTum man hann citera innan.![]()