Hoppas nyförvärvet gör sitt jobb till belåtenhet. Ser perfekt ut för ändamålet och orange är aldrig fel.Drygt två timmar in - dax för depå- och matpaus...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas nyförvärvet gör sitt jobb till belåtenhet. Ser perfekt ut för ändamålet och orange är aldrig fel.Drygt två timmar in - dax för depå- och matpaus...
![]()
Har tillbringat ett år av mitt liv på livkompaniet I11, say no more.Välkommen till Växjö, Sveriges blindtarm.
Och de där försökte du inte ens stava till.Inte nu men nyss...
![]()
Såg en sån klocka på loppis häromdagen men köplusten uteblev, heter inte företaget LG nuförtiden?Gold star Lördag,hittade en bild på loppis![]()
.
Har ingen koll men låter rimligt köpt denna nyligen på loppis bytte bat igår verkar funka org länk.Såg en sån klocka på loppis häromdagen men köplusten uteblev, heter inte företaget LG nuförtiden?
Lucky Goldstar, numera LG kort och gott.Såg en sån klocka på loppis häromdagen men köplusten uteblev, heter inte företaget LG nuförtiden?
Klockor är bra!![]()
Tar en rackare
(Rökning är dåligt)
Ser fram emot fortsättningen, tre nyanser av sommarfylla...Nytt stilleben. Kallar detta Tre nyanser av sommar...
![]()
Eller varför inte en Kermit?Är för närvarande klocklös, skulle huggt en Hulk idag, men efter att ha provat så insåg jag att mina farhågor om maxi caset stämde, mina sparvhandleder bär inte upp den. Tröstar mig med en Mojito och ställer in siktet på en explorer 1a![]()
Då drack ni väl en BratteLatte...
![]()
Eller varför inte en Kermit?
Prova en 214270. Det är en underbar klocka!Är för närvarande klocklös, skulle huggt en Hulk idag, men efter att ha provat så insåg jag att mina farhågor om maxi caset stämde, mina sparvhandleder bär inte upp den. Tröstar mig med en Mojito och ställer in siktet på en explorer 1a![]()
Hade jag haft mer än en kunde du kanske det men den är en keeper.Du har så rätt det "äldre" caset sitter som en smäck. Tyvärr har de ju rusat nått fruktansvärt. Men om man bjuder på mat och husrum i NYC kanske man kan få en bra deal på en av dina![]()
Det gör vi väl lite till mans?Bygger sandslott!
![]()