Det tycker jag absolut att du ska göra. Men skyll inte på mig om du blir OWG efter det...Måste prova en iaf. Så grymt stilren. ☺

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det tycker jag absolut att du ska göra. Men skyll inte på mig om du blir OWG efter det...Måste prova en iaf. Så grymt stilren. ☺

Självantändning?
Tack Affe! Ja, det är härliga färger som skiftar intressant beroende på ljuset. Den skulle passa bra i din fina samling!Mycket trevlig bild @Breitlingman, blev nästan lite sugen på en Batman!
Tack Affe! Ja, det är härliga färger som skiftar intressant beroende på ljuset. Den skulle passa bra i din fina samling!
Bästa klockan i sin rätta miljö. 'Nuf Said!I tältet nu efter 14 timmars vandring till Sveriges högsta berg!
![]()
"utforskaren"Bästa klockan i sin rätta miljö. 'Nuf Said!
Grymt! Du kunde inte valt en bättre reskamrat och bergsklättrare gogogoI tältet nu efter 14 timmars vandring till Sveriges högsta berg!
![]()
Snygg utsikt, Landsort?Utsikten från frukosten på 7 våningen.
![]()
Japp. Tog en natt i Lotstornet och en tur i fortet.Snygg utsikt, Landsort?