• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Precis intagit en härlig mcd lunch i bilen.
20170816_120557-01.jpeg
 
Gjorde detsamma när jag började gymnasiet. Flyttade även hemifrån för att gå den linje jag ville då den låg 12 mil bort. Var lite pirrigt till en start, men det var en helt galet rolig tid i livet!
Samma för mig, linjen finns ej här, behöver också komma ifrån lite skit som hänt här.
Skulle också flyttat egentligen men det blev inte som planerat, skulle bo hos en bekant men det blev lite problem där. Så nu sitter jag och letar som en galning efter ledigs lägenheter i Karlstad som passar mig!
 
Samma för mig, linjen finns ej här, behöver också komma ifrån lite skit som hänt här.
Skulle också flyttat egentligen men det blev inte som planerat, skulle bo hos en bekant men det blev lite problem där. Så nu sitter jag och letar som en galning efter ledigs lägenheter i Karlstad som passar mig!
Tror du kommer få 3 grymma år! Lycka till med lägenhetsjakten. Karlstad är ju inte allt för långt från Örebro så då kanske vi får ta och styra upp en GTG i krokarna. Skulle gärna klämma lite på din 556 :hungry:
 
Tack!
Det tycker jag absolut vi får göra, går ju även om jag inte bor där för det är ju bara jag stannar efter skolan och sen tar bussen hem. :)

Fel med citeringen @Dennta.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp