• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Come back i innebandyn efter ett och ett halvt års skadefrånvaro. Äntligen!

IMG_1931.JPG

Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen:woot::nailbiting::banghead::wtf::(:eek::arghh::rage:! (Om allt går bra)
Vad fan ska man säga,väldig ledsen idag.
Jag är verkligen ledsen för din skull men ett halvår går fort och jag håller verkligen tummarna för att allt går väl.

Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen:woot::nailbiting::banghead::wtf::(:eek::arghh::rage:! (Om allt går bra)
Skit också!
Förstod att det inte var bra, det är inte bra att ryggen är åt helvete.
Förstår att du är ledsen, konstigt annars.
Har själv fått psykologhjälp efter infarkten i fjol, mycket bra!
Hoppas du är frisk nog för att vara sjuk!
I min familj är vi rätt van att vara sjuk och att drabbas av smärta...
Det är viktigt att du lär dig vart du har värk/ smärta. Typ tre cm åt nedanför skulderbladsspetsen. Svensk sjukvård är bra på att lindra smärtan men dålig på att hitta den!
Är det nåt så PMa!
Vi tänker på dig, alla här hemma och säkert hela KS!:heart::heart::heart:

Nu måste jag få berätta något väldigt speciellt!
Träffade grannens dotter på innergården i em. Hon skulle till sin far med lite saker.
Sedan gav hon mig två svenska flodkräftor som är viltfångade i älven som rinner förbi här.
Jag blev nästan tårögd, har fiskat kräftor i hela barndomen!
Säkert minst 25år sedan jag åt en sån här. :)
IMG_4291.JPG

Lugn, alla fångade kräftor mäts av fiskekonsulent, så storleken hålls ok!

Skit också!
Förstod att det inte var bra, det är inte bra att ryggen är åt helvete.
Förstår att du är ledsen, konstigt annars.
Har själv fått psykologhjälp efter infarkten i fjol, mycket bra!
Hoppas du är frisk nog för att vara sjuk!
I min familj är vi rätt van att vara sjuk och att drabbas av smärta...
Det är viktigt att du lär dig vart du har värk/ smärta. Typ tre cm åt nedanför skulderbladsspetsen. Svensk sjukvård är bra på att lindra smärtan men dålig på att hitta den!
Är det nåt så PMa!
Vi tänker på dig, alla här hemma och säkert hela KS!:heart::heart::heart:
Tack, du har hjärta på rätt ställe,gillar dig verkligen.
❤️
Vi oturs bröder borde köra en egen gtg nån gång.

Fan, tråkigt att höra:( Håller tummarna för dig! När det väl blir dax orka rehaba, det är det värt. Du kommer fixa det!!

Hemskt tråkigt att höra, föstår att du är ledsen. Hoppas på det bästa!
Vi finns här.

Tillbaka
Topp