TackarrrSnyggaste klockan out There.. grattis bror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackarrrSnyggaste klockan out There.. grattis bror
Jag är verkligen ledsen för din skull men ett halvår går fort och jag håller verkligen tummarna för att allt går väl.Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Vad fan ska man säga,väldig ledsen idag.
Usch vilket trist besked.Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Välj svart. Det är det nya svart.![]()
Står i garderoben och funderar på vad jag ska ha för klänning imorgon.
Ska jag ha en svart eller en svart?
Svart. Snyggt.Paketöppnar
![]()
![]()
Grattis!Paketöppnar
![]()
![]()
Fy vad tråkigt att höra, tänker på dig och lider med dig.Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Skit också!Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Knappast felaktig diagnos, en röntgen bild säger mer än tusen ord.Hoppas läkarna ställt en felaktig överdrivet pessimistisk diagnos. Krya på dig!
GrattisPaketöppnar
![]()
![]()
Då röstar jag på svart...![]()
Tack, du har hjärta på rätt ställe,gillar dig verkligen.Skit också!
Förstod att det inte var bra, det är inte bra att ryggen är åt helvete.
Förstår att du är ledsen, konstigt annars.
Har själv fått psykologhjälp efter infarkten i fjol, mycket bra!
Hoppas du är frisk nog för att vara sjuk!
I min familj är vi rätt van att vara sjuk och att drabbas av smärta...
Det är viktigt att du lär dig vart du har värk/ smärta. Typ tre cm åt nedanför skulderbladsspetsen. Svensk sjukvård är bra på att lindra smärtan men dålig på att hitta den!
Är det nåt så PMa!
Vi tänker på dig, alla här hemma och säkert hela KS!![]()
Den lilla svarta är aldrig fel...![]()
Fan, tråkigt att höraBlev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Grattis! PO är en riktigt trevlig klocka.Precis öppnat och testat min PO! Så nöjd!
![]()
Hemskt tråkigt att höra, föstår att du är ledsen. Hoppas på det bästa!Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Haha, absolut. SchhhGrattis!
Bytte du in Speedmastern?![]()