Lägger pärlplatta och dricker kaff 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk bra skivor de där.Håller på att rensa ut lite skit, kan tyckas tråkigt att få hålla på med det första dagen! Men vi har kommit fram till, att när det är klart, så kommer jag att få min alldeles egna verkstad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som plåster på såret så fick jag massor av gamla vinylskivor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nä, på månen kör man NatoInstämmer. Läder funkar ju inte på månen, det vet ju alla!![]()
Hoppas han eller hon kommer med goda nyheter !
Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igenHoppas han eller hon kommer med goda nyheter !
Det förstår jag, usch vad illa det gick... Jag tänker på dig och dina närmasteBlev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Vad fan ska man säga,väldig ledsen idag.
Du längtar hem men jag längtar till jobbetLängtar hem
![]()
Det låg ett canvasband till min Captain Cook i brevlådan idag - dax att testa...
![]()
Kanske någon som redan frågat. Isf förlåt.Håller på att rensa ut lite skit, kan tyckas tråkigt att få hålla på med det första dagen! Men vi har kommit fram till, att när det är klart, så kommer jag att få min alldeles egna verkstad!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som plåster på såret så fick jag massor av gamla vinylskivor!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det var ledsamt att höra. Tänker på dig och lider med dig.Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)
Eller velcroNä, på månen kör man Nato![]()
Usch va tråkigt! Hoppas det går snabbare än förväntat!Blev inga bra besked idag,ryggen krossad värre än befarad, läkarna ska konsultera hur de skall gå vidare, kommer minst ta ett halvt år innan jag är riktig på bena igen! (Om allt går bra)