Philipsson
Basic
Sitter i soffan och kollar efter nya klockor på paddan med min Breitling Blackbird
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt barnfilmJag och lillan skall gå på bio, vi ska se någon film som hamnar om clowner![]()
![]()
Jag och lillan skall gå på bio, vi ska se någon film som hamnar om clowner![]()
![]()
Bild på den tack!Sitter i soffan och kollar efter nya klockor på paddan med min Breitling Blackbird
Släng upp bild dåSitter i soffan och kollar efter nya klockor på paddan med min Breitling Blackbird
HumorJag och lillan skall gå på bio, vi ska se någon film som hamnar om clowner![]()
![]()
Du är en riktig vän! Har en asfalterad uppfart för er husbil om ni har vägarna förbi så alla kan bli nöjda.Tänkte bara i all vänlighet hjälpa dig att slippa ansträngande gräsklippning!
Vad gör man inte för en vän!![]()
Vinkla 30-40 grader så brukar det funka med blixt.Tränar på att fota YM'en med blixt inför kommande mörka tider. Går sådär pga avsaknad av AR ...
![]()
![]()
Jag lovar att vi ska hälsa på så fort vi på något vis kan!Du är en riktig vän! Har en asfalterad uppfart för er husbil om ni har vägarna förbi så alla kan bli nöjda.![]()
Så går det när barnet själv får välja...Jag och lillan skall gå på bio, vi ska se någon film som hamnar om clowner![]()
![]()
Visst blir man glad med den, en klocka som verkade ganska menlös innan den provats IRL på armen.Herregud vad roligt allting är helt plötsligt!
Kuta ner till källaren och skriva ut styrelseprotokoll, inga problem![]()
![]()
Den svarta tavlan är så otroligt läcker!![]()
Ruskigt sant!Visst blir man glad med den, en klocka som verkade ganska menlös innan den provats IRL på armen.![]()
Det var helt ok från början, men nu är det ju äckligt bra!
Skyddar mot damm också!
Peta dit en dammskyddslist så håller dina fantastiska vintagestereogrejjer än bättre!
CD och kassettspelaren gillar INTE damm!
Vi hörs broder!
Den högra ser godast ut!![]()
Brukar köpa dammlist till fönstren där. Hos Classe alltså!Hehe...kan bara håla med dig om att det är äckligt, äckligt, ÄCKLIGT jävla bra NU Broder! Får fixa det va det lider, har dom sådana på classe tro?!
Äsch,inte så dyrt. Har asfalterat min garage uppfart 13m2 med rivning av betongplattor och bortförsel för 4.6 k inkl. moms.Har hört att det är orimligt dyrt att asfaltera...
och konstgräs står för plastutsläpp, ett växande miljöproblem!