Bratte idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är helt okej, jag gör detsamma. Man får bära Speedy alla dagar, det är bara ett måste på tisdagarFuskar och kör Speedy på en onsdag!!??:-0
![]()
Tack, @Sebran. Jag kryar!Krya på dig!
Var?Godaste burgaren man kan få tag på
![]()
Tack men så illa är det inte. Jag kan röra mig relativt obehindrat mellan ryggläge och kaffetillverkning och jag hoppas att det inte blir så mycket värre än det är nu.Ingen "man-cold" bara hoppas jag. Det är nämligen det sjukaste jag någonsin varit...
krya
Tack @Stroboman. Jag kryar allt vad jag orkar.Krya på dig, allas vår @Urkvinnan !
Matade odjuren med soppa i går. Ska till telefondoktorn i dag! Håll tummarna @Affe , i eftermiddag kan jag nog ringa dig!
Blir trippelautomat i dag, en i bilen och två på armarna!![]()
![]()
FränOmegaOnsdag och tredje dagen med integrerad länk.
![]()
Fan den där klockan har börjat skapa ett stort habegär. Såg att du sålde expyn och behöll denna, får man fråga varför denna behölls? Min plånbok gillar inte dig, först fick dina natobilder på speedyn mig att köpa den och nu gnager denna, du har för bra smak helt enkelt!Laddar inför kvällspass.
![]()