Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Extremt skön beater!Fan, Sumon är bra alltså!
yamaha ?Har varit ute en sväng. Tyckte INOX kändes rätt eftersom @Urkvinnan hade det när den här hojen kördes senast.
![]()
Och jag tänker att hon kunde väl fyllt den innan du fick denFick denna fina gåva från frun när vi firade bröllopsdag. Eftersom jag inte har 8 klockor måste hon underförstått tyckt att jag måste handla fler. Så tänker jag iallafall
![]()
![]()
Bra tänkt men då hade den varit fylld med 8 DW med olika bandOch jag tänker att hon kunde väl fyllt den innan du fick den![]()
Macbook 12an är perfekt när man bara använder den till plugget, har en själv. Håll dig borta från den gamla airen, skärmen är inte alls trevlig att titta på.Kollar efter mindre och smidigare dator.
![]()
Försöker förstå om jag skulle kunna köra på 36mm, eller om det är för litet. Tex en framtida DJ i mina drömmar.. Testar grabbens GUL på 35 mm.![]()
Macbook 12an är perfekt när man bara använder den till plugget, har en själv. Håll dig borta från den gamla airen, skärmen är inte alls trevlig att titta på.![]()
Ok, själva ringen/bezeln är större på DJ alltså?Just den lilla dykaren ser liten ut på dig, då allt inkl vridringen är "komprimerad" men en 36mm DJ kommer att kännas mer balanserad och bra på handleden.