Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!
Bilden gör den faktiskt inte riktigt rättvisa, den är i verkligt kanonskick.
Det är en 3510.50 / 39mm, storleken sitter så löjligt bra på armen så jag kanske tom börjar titta på Explorer istf. Explorer II..den som lever får se
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Vi pratar 214270, klart underskattad
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Fanns inget kul för mig att handla i klockväg.Sjuk dinka! Rapportera gärna om du hittar nåt kul så jag vet vad jag missar, bor i krokarna men lite för lat för att släpa mig dit...
Fanns inget kul för mig att handla i klockväg.
Någon stor omega PO i Box samt någon aqua terra hos herr Judit. Det var nog allt.
/j
Det är absolut ingen klockmässa.Det låter ju inte så "antikt" direkt..
Är på landstället.
Haha!Ser ut som att alla som är där kan räkna.
Haha!
Jo, trevligt klockkläm. Ska lägga dottern, sedan blir det att laga mat och sörpla vin - och med klocksnack och klockklämmande. En bra kväll.
Silverminken är den lyckliga ägaren.Vems PP? Den är grym!
Silverminken är den lyckliga ägaren.
Om den nya nöten är sportigt dress så känns den här som militärt dress. Lite råare, originalet (rätta mig om jag har fel), ser ut att tåla lite mer. Tavlan påminner om en handgranat.
Jag gillar den mer än jag trodde...
Är på landstället.