• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Längtar till sommaren med bad och segling i skärgården.

rypuzumy.jpg

Denna vill jag ha!!! Sälja? :)

Det sägs att Sub passar i de flesta sammanhang. Min 14060M som har varit med när mina barn fötts, fanns på handleden när vi sa farväl till en släkting på Norra Kyrkogården idag fredag. En klocka för livets alla skeden. Kommer aldrig att sälja den.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    135.6 KB · Visningar: 62
Det sägs att Sub passar i de flesta sammanhang. Min 14060M som har varit med när mina barn fötts, fanns på handleden när vi sa farväl till en släkting på Norra Kyrkogården idag fredag. En klocka för livets alla skeden. Kommer aldrig att sälja den.

Skulle inte jag heller göra...

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Min SMP på dotterns arm. Hon fick låna den. Påstår att den nu "sitter perfekt". Ser det som ett lost case.
qanunu6a.jpg

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Jag och Guy Clark väntar på tåget, passande efter På spåret-finalen. Med tanke på vinnarna för det bli Spanarna i P1 på SRplay sen.

Min mentala ålder ikväll är tydligen långt bortom både räddning och pension :D

image.jpg

Tillbaka
Topp