• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

image.jpg


Explorer och magnesium på min M3
 
IMAG0717.jpg

Må inte vara dagens, men i alla fall Lördagens klocka. Dock så är det inne i en butik och prislappen åkte aldrig av.. Väldigt hög klocka, ser rätt konstigt ut från sidan. Känns oproportionerlig, men trevlig.

Måste dock säga att överlag gillar jag Sjöö Sandström mer och mer, de har många väldigt tilltalande klockor :)
 
IMAG0717.jpg

Må inte vara dagens, men i alla fall Lördagens klocka. Dock så är det inne i en butik och prislappen åkte aldrig av.. Väldigt hög klocka, ser rätt konstigt ut från sidan. Känns oproportionerlig, men trevlig.

Måste dock säga att överlag gillar jag Sjöö Sandström mer och mer, de har många väldigt tilltalande klockor :)
Hej säger min! 2001:a, trivs otroligt bra med den. Tips; var lite försiktig när du drar upp den, fjädern är lite känslig. Grattis!
yna9egez.jpg


Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 
Beatern är beater även ikväll. Här kanske anas varför jag behöver just en beater.

Temat varseljacka och Sinn går igen, och gör nog så lite till. Framåt våren kan ni ha tur att få se Sinn och underställströja, och senare Sinn och bar arm, i tischa ;)

image.jpg
image.jpg
 
Någon vaken cirkus 01:30 en söndagsnatt? En annan ligger och kollar runt här medan frugan (läs: flickvännen) och nya valpen sover precis bredvid.. Älskar att vara ledig måndagar :)
 
Tillbaka
Topp