• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

fc2 skrev:
Wow, trevliga. Ny tavla på flygarn? Memomatic med flightmaster case är inte jättevanliga. Har en på min att-köpa-lista men de kommer inte upp så ofta, speciellt inte i ett sånt skick som din.

Tack, ja det är en ny tavla i flightmastern. Memon gillar jag hårt. Oerhört smart komplikation att lätt kunna ställa timme och minut på alarmet och så en trevlig ringsignal också.
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
image.jpg

Dagens följeslagare!
Bra dag!
 

TKVF

Panerai
Idag är det träning på G. Två pass löpning igår. Måste komma i form till Florida 2014.

För övrigt har klockan det mesta. GPS, gyromätare, pulsmätare, tid, appar, termometer, barometer och lite annat lull lull.

DSC_0296.JPG

DSC_0298.JPG
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Funderar lite lätt på en sådan ! Är du nöjd och uppfyllde den dina förväntningar efter köpet?

Jag är nöjdare än jag trodde att jag skulle vara. Var lite avigt inställd till Rolex med bubbla, som känns som "jag vill visa för alla att jag har en Rolex". Men samtidigt var den gröna subben - med den nya gröna sunburst tavlan - så jävla snygg så jag kunde inte motstå den. Och den nya länken och låset är magiskt. Faktiskt den enda klocka som jag kan längta efter att få använda, typ "imorgon ska jag komma ihåg att ta gröningen". Just nu är det enda som skulle kunna tvinga ut den ur lådan om något fräsigt släppa i Basel. Annars är det en keeper! =)
 
Topp