• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
MM300

image.jpg

Satan vad fina dom är! Jag såg hemma att min stannat för första gången sen jag fick den.. Har använts flitigt och dom är ju så välbyggda :)
ga7y8yme.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

vonhall

Rolex
Har precis varit på trevligt mingel hos Jälmers ur i Borås! Fick mig en liten tur runt i verkstaden. Dessvärre så var jag dålig på att fota. Fick i alla fall med en liten bild i från verkstaden..

Efter rundturen så var det dags att köpa en klocka till sambon. Fick bli ett suddigt wristshot i bilen liten senare och det är den minst håriga armen som gäller :D
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Har precis varit på trevligt mingel hos Jälmers ur i Borås! Fick mig en liten tur runt i verkstaden. Dessvärre så var jag dålig på att fota. Fick i alla fall med en liten bild i från verkstaden..

Efter rundturen så var det dags att köpa en klocka till sambon. Fick bli ett suddigt wristshot i bilen liten senare och det är den minst håriga armen som gäller :D


Häftigt! Grattis :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Har precis varit på trevligt mingel hos Jälmers ur i Borås! Fick mig en liten tur runt i verkstaden. Dessvärre så var jag dålig på att fota. Fick i alla fall med en liten bild i från verkstaden..

Efter rundturen så var det dags att köpa en klocka till sambon. Fick bli ett suddigt wristshot i bilen liten senare och det är den minst håriga armen som gäller :D
Nu matchar ni varann! snyggt! :D
 
Topp