Satan vad fina dom är! Jag såg hemma att min stannat för första gången sen jag fick den.. Har använts flitigt och dom är ju så välbyggda
![ga7y8yme.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F02%2F20%2Fga7y8yme.jpg&hash=d6b41bf2fc3a83129331a5d29fab6d9c)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OQ?Vad är det för klocka?![]()
Maxi idag
![]()
Graalen...![]()
Idag kör jag finklocka!
Tyvärr nog bara ordentligt skadad...Såg du det på filnamnet eller var du jävligt skillad?![]()
Har precis varit på trevligt mingel hos Jälmers ur i Borås! Fick mig en liten tur runt i verkstaden. Dessvärre så var jag dålig på att fota. Fick i alla fall med en liten bild i från verkstaden..
![]()
Efter rundturen så var det dags att köpa en klocka till sambon. Fick bli ett suddigt wristshot i bilen liten senare och det är den minst håriga armen som gäller
![]()
Nu matchar ni varann! snyggt!Har precis varit på trevligt mingel hos Jälmers ur i Borås! Fick mig en liten tur runt i verkstaden. Dessvärre så var jag dålig på att fota. Fick i alla fall med en liten bild i från verkstaden..
Efter rundturen så var det dags att köpa en klocka till sambon. Fick bli ett suddigt wristshot i bilen liten senare och det är den minst håriga armen som gäller![]()
Nu matchar ni varann! snyggt!![]()
Försöker vänja mig....verkar inte gå så bra tyvärr
![]()
Det har du jäkligt rätt i. En riktigt skön sommarklockaDet är sommar snart och dax för nya äventyr och då vill man ha en exp med vit tavla![]()