• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

IWC3777, från tidigare idag. Bilden tagen i parkerat fordon.
IMG_2247.JPG

@daviden du som är bra på sånt här, varför blir man hela tiden utloggad från KS när man sitter på wifi på Helsinki airport? Har aldrig vart med om det på andra ställen men händer hela tiden här och inte bara idag utan vart likadant de senaste åren. (jag flyger till eller via Helsingfors ca tio gånger om året och är likadant varje gång så kan inte vara en tillfällighet utan är något med den här jävla flygplatsen)
Inga andra sidor med inlogg krånglar.
Ingen aning. Men jag lovar att Klocksnack inte hatar Helsinki Airport.

Ingen aning. Men jag lovar att Klocksnack inte hatar Helsinki Airport.
Hade på riktigt blivit lite förvånad om du hade kunnat svara på det bara så där. Jag kanske inte är på din nivå men är inte helt novis på området men jag kan inte se vad problemet är men det händer mig bara på deras wifi.
Nåja, nu är jag hemma igen så då kan man vara inne på KS utan att svära hela tiden.

Tillbaka
Topp