Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På jägarskolan hade vi alltid akut diskbråck. Det är bara att bita ihopLigger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Ja eller hur DianeDamn fine cup of coffee!
![]()
Tackar tackarPå jägarskolan hade vi alltid akut diskbråck. Det är bara att bita ihop(Krya på dig).
Jag förstår hur ont du har. Ischias är heller inte att leka med...Tackar tackar![]()
Tråkigt, hoppas på snabbt tillfrisknande!Ligger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Det kan ev vara den (eller ngn annan nerv) smärtan hugger till rätt vad det är, och leder så ner i höger ben ända ner till hälenJag förstår hur ont du har. Ischias är heller inte att leka med...
Tack tack !Tråkigt, hoppas på snabbt tillfrisknande!
Fy tusan vad det gör ont! För omkring femton år sedan upplevde jag det helvetet. Jag blev frisk i och med en operativ "övning". Vi övade utanför Karlskrona och jag blev lyft av en ytbärgare från sjön. Det small till i ryggen och sedan kunde jag gå som vanligt igen efter någon dag. Då hade jag i en veckas tid haft helvetiska smärtor och gått omkring som en hösäck...Det kan ev vara den (eller ngn annan nerv) smärtan hugger till rätt vad det är, och leder så ner i höger ben ända ner till hälen![]()
Fy vad trist! Tillönskar dig all bättring!Ligger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Tack så mycketFy vad trist! Tillönskar dig all bättring!
Fantastiskt snygg! Hoppas jag kan slå till på en i veckan..
Pm’ar dig.Tack så mycket
Läst om Paul ännu ???