Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tillskillnad från dig, är jag ett proffs.Skriver du som privatperson eller som en representant för den kommersiella aktören Jämtlands Auktionsbyrå?
Proffs eller amatör?
Ett riktigt "proffs" hade aldrig nedlåtit sig till att svara som du gör. Istället hade denna svarat förklarande och informativt om sin roll här på detta amatörforum...Tillskillnad från dig, är jag ett proffs.
Sluta skriv till migEtt riktigt "proffs" hade aldrig nedlåtit sig till att svara som du gör. Istället hade denna svarat förklarande och informativt om sin roll här på detta amatörforum...
Fruktansvärt!Ligger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Tack för detFruktansvärt!
Håller tummar och tår för att det går fort och bra!
Missade ju som sagt denna passning.Vill du ta en öl på stan
Käre Affe. jag har blivit informerad om att fiskgratängsfabrikören maler ner självdöda akvariefiskar till sina gratänger. Men de varudeklarerar inte detta, ungefär som Dafgårds inte gjorde för en tid sedan...![]()
Ligger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Tack kompis det var värmande ordMen fy fan din stackare, hoppas verkligen på ett snabbt tillfrisknande kompis, diskbråk är fan inget att leka med, som sagt, krya på dig och ha en så bra första advent det bara går trots att du ligger på lasarettet!!!
Tack kompis det var värmande ord![]()
Godnattsaga hade vart toppen !!!Det vet du, är ju det minsta man kan göra broder, hade jag kunnat gjort något mer så hade jag gärna hjälpt till med det också, typ handla, lag käk, tvätta dig, läst godnattsaga och pussat dig god natt!
Krya på dig klockbroder.Ligger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Krya på sig!Ligger på sjukhus med akut diskbråck
![]()
Med tanke på att Kwak har en tendens att föröka sig så brukar formen dagen efter vara given..40-50cl...med tanke på formen idag så va de kanske större![]()