Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som är?Havana
haha ja,
Men snart flyttar jag ner till mina drömmars stad![]()
Men sen är det där med dem att efter 2 veckor så har man tröttnat på dem igenGrym bild, nu saknar man Hulken igen!! Hoppas att kvällen blir bättre ön dagen!
Helsingborg så klart!Som är?
Så står man här och våndas igen över vilken skiva att välja till morgondagens skivtips ...
Edit: Det ni ser på bilden är delar av dom band som börjar på "S" i samlingen. Då förstår ni omfattningen av problemet.![]()
Då bjuder jag på en öl i Oxhallen när du installerat dig!Helsingborg så klart!
Frugan är ifrån Båstad, men lite för litetHelsingborg så klart!
Särskilt på vintern, får lite ångest när man kör på huvudgatan och ser alla livlösa lokaler...Frugan är ifrån Båstad, men lite för litet
Japp! Egentligen vill jag köpa en restaurang i trakterna, men kommer med all sannolikhet sikta på anställning till att börja medSärskilt på vintern, får lite ångest när man kör på huvudgatan och ser alla livlösa lokaler...
TackarOj vad fin!!
Men sen är det där med dem att efter 2 veckor så har man tröttnat på dem igen![]()
Halv Åtta hos AffeHehe...det vore nått det, skulle gå galant så länge vi skulle göra fruktsallad! Men det största problemet skulle nog vara vilken klocka man skulle bära!
Låter som en ny GTG-variant.Halv Åtta hos AffeVi andra går och rotar fram alla dina klockor medans du lagar maten, sedan ligger allt i en hög på bordet medans vi äter
![]()
Been there done that.Låter väldigt @Affe !
Blev lite star struckt i somras när jag träffade klockorna irl!
Vill lägga till att min fru gjort världens enklaste supergoda dressing till toastarna!Väntar!![]()
Halv Åtta hos AffeVi andra går och rotar fram alla dina klockor medans du lagar maten, sedan ligger allt i en hög på bordet medans vi äter
![]()
Jag gissar på 16570.Dricker kaffe, drar upp manuella klockor och bestämmer vilken klocka det blir i dag!![]()