Husse
Pandion
Ser att den nog är identisk med våran fritös, vi är jättenöjda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser att den nog är identisk med våran fritös, vi är jättenöjda!
Börja med byxorna, handleden krymper nog fortast.Efter att ha ätit julbord med jobbet idag funderar jag på att leta upp ett par större byxor och att byta ut 1,5-länkbiten mot två helbitar ...
![]()
![]()
Mysigt! Vi brukar också ha fyra katter. Tyvärr gick en bort i somras så det är tre för tillfället.Se så har vi utökat familjen. Grabben önskade sig en kattunge. Så vad gör man....
Med en fru som ääällllskar katter. Nu har vi bara fyra.......
Men KS stod ju för KattSnack kom vi ju fram tillså detta passar ju bra. Ska jag vara ärlig så är det rätt mysigt med katter. (Men klockor är mysigare
![]()
Snygg satan!Blått idag!
![]()
Det måste vara dig jag såg här om dagen när jag åkte till Mölndals sjukhus, och tänkte om den bilen hade vinterdäck.![]()
Pommes Straps?Du är också välkommen...
Fried Nato straps kan bli en storsäljare.
Lite stärkelse på innan så...Pommes Straps?
Ser rejält kladdigt och gott utInget klockbyte men jag har moddat den.
![]()
Med de där färgerna kanske tungan fastnarVar tvungen att byta eftersom jag inte kunde låta bli att slicka på INOX:n.
![]()
Pommes Straps?
Haha!Lite stärkelse på innan så...
Till nästa sallad(fruktsallad!?) vill jag se din grymmaKvällsmat!
Idag grönsallad, med tre sorters ost!
![]()
![]()
Nog tänderna som är i riskzonen, det stelnade nedkokta sockret är lika hårt som safirglaset men mindre vattentåligt.Med de där färgerna kanske tungan fastnar![]()
Grattis till 6000 givande (nåja) inlägg!6000 inlägg får firas med en Eriksberg!
![]()
Snyggt jobbat, broder! Och njut av en välförtjänt pilsner!6000 inlägg får firas med en Eriksberg!
![]()
6000 inlägg får firas med en Eriksberg!
![]()
Varför?Vi äter middag med goda vänner!
![]()
(2 andra har Omegor Aqua Terra som inte kom med på bild)
Jag dricker en öl för varje inläggGrattis! Tycker gott du kunde varit värd en öl per hundra inlägg men även då har du nog druckit några i förskott.![]()
Du oroar mig!Jag dricker en öl för varje inlägg
Det är förstått.Jag dricker en öl för varje inlägg