Underbart att se! Stort grattis!Njuter av nytillskottet!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Underbart att se! Stort grattis!Njuter av nytillskottet!
![]()
![]()
Festen börjar bra!Moretti time![]()
Great minds think alike...Har byggt pepparkakshus...
![]()
tänker ni som jag finns fortsättningen i en INOX-tråd.![]()
You betFesten börjar bra!![]()
Uppskattningen är total!Har byggt pepparkakshus...
![]()
tänker ni som jag finns fortsättningen i en INOX-tråd.![]()
Sexus groovus maximus var det väl Electric boys som myntade... Passar fint på din stryktåliga dinkaInget klockbyte men jag har moddat den.
![]()
Låter gott men risk för att du kommer fortsätta rulla när du ätit dig mätt.Rullat ihjäl mignu dags för stekning! Köttbullar, kokt potatis, brunså och rårörda lingon. Svårslaget
![]()
![]()
Dags för inox-gtg i stugan snart igen...
Det är en bra kombo!Se så har vi utökat familjen. Grabben önskade sig en kattunge. Så vad gör man....
Med en fru som ääällllskar katter. Nu har vi bara fyra.......
![]()
Men KS stod ju för KattSnack kom vi ju fram tillså detta passar ju bra. Ska jag vara ärlig så är det rätt mysigt med katter. (Men klockor är mysigare
![]()
Du är också välkommen...Det där hade förstört mitt liv...!
Cool!!!![]()
Mudmastern har visat sig vara svårmatchad med mitt ordinarie klänningsutbud så idag kör jag oversize hoodie och imorgon vandrar den vidare, den där passarounden.