Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liten uppdatering på maten!Vi har avnjutit ett julbord på Hussborgs herrgård. Mycket hög kvalitet!
Jag ska tuta till din gamla kollega sedan när jag far hem @MrRolex !![]()
![]()
![]()
Lite (mycket) dåligt fotoljus!![]()
Det e gott. Ett tips är lite amaro montenegro i.
Smakat boulevardier?
Stiligt! Gillar skrivbordslampan med! Är herrbetjänten vintage eller nyprod?![]()
-Viggen och jag vill glatt presentera vår nya betjänt![]()
![]()
-Tack så mycket för trevlig kommentar! Skrivbordslampan är nyproduktion men den följer strikt formlinjerna från 40-50:talet. Om herrbetjänten har jag tyvärr ingen fakta. Enligt min uppskattning är det ett vintage objekt. Detta utifrån de klassiska linjerna i formgivningen och att jag aldrig sett något liknande i butikerna.Stiligt! Gillar skrivbordslampan med! Är herrbetjänten vintage eller nyprod?
Härligt! Söker en herrbetjänt så satt precis på blocket och kikade.. svårt att hitta snygga i nyproduktion till rimlig peng. Jag vill ju ha den där typen av design, klassikt-Tack så mycket för trevlig kommentar! Skrivbordslampan är nyproduktion men den följer strikt formlinjerna från 40-50:talet. Om herrbetjänten har jag tyvärr ingen fakta. Enligt min uppskattning är det ett vintage objekt. Detta utifrån de klassiska linjerna i formgivningen och att jag aldrig sett något liknande i butikerna.
MVH
Hur var den? Söt?Skall prova Pöhjala, typ julporter från Estland.
![]()
Tackar!Po’n är riktigt snygg på nato.![]()
Lika bra...Jamenva...
![]()
öppnar morgondagens också så den inte blir bortglömd...![]()
Tackar!
Kan inte annat än att hålla med.
Skönt på ett sätt att komma bort från 130g länk
Överväger att skaffa ett till.
Blått med grå kanter.
Får se vad som händer framöver.
Vad vi ser på bilden är en Planet Ocean 43,5 mm med Caliber 8900.Ja kör på det, blir nog kanon. Vilken storlek är det på klockan?
Sötman är ju rätt hög men känns inte sockersöt som t ex jag tyckte Gauloise Christmas var (som vi drack igår). Det märkliga är att Systemet anger högre sötma i sin cirkel på denna. Pohjala Jöuluöö som den heter är en höjdare helt enkelt med massor av "rätt" smaker på en bas av lakrits. Hustrun sa köp fler men sökning ger att då får man bege sig till Lilla Edet eller Munkedal. Öltypen är Imperial Porter/Stout på 8%. Inga utpräglade julkryddor utan den här får anser jag gångbar året runt.Hur var den? Söt?
Den där verkar finns med i toppen vad gäller handledstid hos dig också. Ja, så bra är den.Dags för en lördagswirre ...
![]()