Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trist! Men det ser coolt ut ändå på sitt sätt.Jävla skit också... fått en spricka i Hesaliten
![]()
![]()
![]()
Man undrar vad Tjock-steffe pysslar med nu
Trist. Tur att det är billigt att bytaJävla skit också... fått en spricka i Hesaliten
![]()
![]()
![]()
Det där var en riktigt fin Sigsauer!Fyllnar till i pojkrummet #sigsauer #p226![]()
Endast pangat 15 skott med den. Jubileumspicka från 1985Det där var en riktigt fin Sigsauer!
Ja väck upp gubben, hjärtat är inte vän med karln längreVi har avnjutit ett julbord på Hussborgs herrgård. Mycket hög kvalitet!
Jag ska tuta till din gamla kollega sedan när jag far hem @MrRolex !![]()
![]()
![]()
Lite (mycket) dåligt fotoljus!![]()
Ser lite trevligare ut med ett ljus bakom så de röda nyanserna i denna himmelska dryck kommer fram.Snart klar med första glaset för året av min absoluta favorit i julölsortimentet. Så jävla gott!
![]()