• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

hellbit

Cartier
40 års fest idag, denne kommer att göra sig till kostymen:)
IMG_3772.JPG
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kollar bara på skägg mustasch och klocka. Missade att det var jackan du visade upp. Fast den var också snygg!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dat beard! Och vilken härlig snurrmustasch.

Kollar bara på skägg mustasch och klocka. Missade att det var jackan du visade upp. Fast den var också snygg!

Jackan är det jag garanterat tänkte på - sist..;)

Först och främst. Det där skägget är KUNGLIGT. Sedan är mustaschen pricken över "i"et.
Sen var jackan fin den med:)




Haha...jag tackar ödmjukaste för dom trevliga orden, dom på jobbet och tanten tycker jag skall raka mig, iaf ansa skägget så jag ser ut som folk... :D :rolleyes: :nailbiting: :wtf: :arghh:. Men då skall jag stå på mig, men jag har lovat damen här hemma, att om VIK (Västerås IK) tar sig till elitserien då skall jag raka mig.
 

frere

Audemars
2-Faktor
Ligger och väntar på K&S - Jag är antagligen dum i huvudet!

x5Bso1s.jpg

Hade också separationsångest när jag släppte min flinga häromveckan...men det dyker ju alltid upp nya. Nästa gång blir det en blå med datum och gräddiga index...din är närapå årsklocka dessutom...hade inte klockkontot ekat tomt hade den redan varit min!
 
  • Like
Reactions: m_s
Topp