Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade jag vetat detta när jag skapade mitt konto, hade jag nog döpt mig till Snowman...
Förhoppningsvis är detta sista taket för denna vinter!![]()
![]()
![]()
![]()
Obotlig!Det verkar bo en optimist i dig.![]()
Det vet du, broder!Var rädd om dig vännen!
Passa på att ställa datumet på skönheten också1920 gym avklarad , kvällsmailande, sedan tv soffan![]()
![]()
Bond och apelsiner placerat i Rörstrand.
![]()
![]()
Jag vet, har ej pallat än, skäms som tid o datum nördPassa på att ställa datumet på skönheten också![]()
Varje dag med den klockan är som julafton.Passa på att ställa datumet på skönheten också![]()
Jaså? UtvecklaBekant utsikt.
Är den sevärd?Kollar på David Lettermans nya intervju serie på Netflix, idag Obama!
Chronomaten som sällskap.![]()
Lyssnar man noga, får man höra kattens svar!Djupa samtal med katten![]()
Men innan du somnar: fyll på matskålenLyssnar man noga, får man höra kattens svar!
Brukar låta såhär:
Sträck på dig, dra en filt över HELA dig, sov ett par, fem timmar, så blir allt bra!![]()