Husse
Pandion
Coolt med en terrorist-dotter!
Har ju en terrorist-fru!
Oj, det där lät inte bra...
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt med en terrorist-dotter!
Det gick bra med alla inblandade så dom hade en jäkla tur.Hur gick det med föraren?
Duktig smäll, har sett RC lok som kört på traktorgrävare med mindre skador på korgen!![]()
Men @Affe då, det är ju tisdag! Gå och byt nu, du har ju varit med alla tisdagar hittills i år (tror jag)Kvääääällsmaaaat!
![]()
![]()
Även om jag inte har jobbat annat än på reseförsäljningen så vet man vilka fruktansvärda krafter det rör sig om!Det gick bra med alla inblandade så dom hade en jäkla tur.
Kort fråga , vilken nummer har din klocka " red Dial" av de 1965 stycken om släpptes? /lesaKvääääällsmaaaat!
![]()
![]()
Ja man kan hitta bitar av diverse djur lite här och var när man River isär ett tågÄven om jag inte har jobbat annat än på reseförsäljningen så vet man vilka fruktansvärda krafter det rör sig om!
Bor man i en järnvägsknut, går man inte på bangården, vagnar som växlas låter ingenting!!!
Släkt och vänner jobbar inom branschen, de har sett och gjort en hel del...
Norrtåg kallade mig för älgdödaren, när jag pendlade med dom!
Plockade ”alltid” älgar när jag åkte!
(25-30 st på en vinter![]()
)
Förarbyte, trafikledning, Midwaggon och helrenoverad bangård finns på orten!![]()

Kort fråga , vilken nummer har din klocka " red Dial" av de 1965 stycken om släpptes? /lesa
Men @Affe då, det är ju tisdag! Gå och byt nu, du har ju varit med alla tisdagar hittills i år (tror jag)![]()
mkt cool...tycker Breitling var battre forr, kanske ar en gubbgreij, men tycker sa...Det ska jag tala om för dig kompis!
![]()
Kan läsa lite mer i den här tråden om klockan ifråga!
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-limiterad-upplaga-av-punainen-nuoli.55854/
Upp med det i paketöppningstråden så fort som möjligt, nyfiken!Ska åka och hämta ett tickande paket
![]()

Testar gummi på speedy, många som har svårt för den kombon men jag gillar gummi
![]()
Feskarns mocka var däremot bekvämare !
![]()
![]()

most welcome..Tack för tusingen @Watchie !![]()
Dom sitter riktigt bra och är bra gjorda så bra valFin mocka! Tror jag precis beställde ett av samma art för en stund sen.![]()
Inget superspännande, men nu finns den i paketöppnings-trådenUpp med det i paketöppningstråden så fort som möjligt, nyfiken!![]()
Tackar och bugar allra ödmjukas, lär mig något nytt varje dag,ha,det// LESADet ska jag tala om för dig kompis!
![]()
Kan läsa lite mer i den här tråden om klockan ifråga!
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-limiterad-upplaga-av-punainen-nuoli.55854/