• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Datejust 1600, wideboy tavla, oyster länk, Dome glas.... Perfekt ;)
image.jpg


Mvh
Micke E
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Blir denna resten av veckan..
image.jpg


Hmm.. Får bli en till bild. Såg att man inte kunde se datumet på den första. Fast det är väl ingen som tror att JAG skulle posta en gammal bild vare sig i fredagstråden eller här?!?!?!:-o
image.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Snygg! Kräver fler bilder!
Visst, varsågod! Bilder tagna nu i flygplansstolen :)
Schwarz Etienne är en liten tillverkare från Chaux-de-Fonds. De gör mest exklusiva dressare och "power-dressare" som denna och då ofta i guld.
Denna är dock i stål och heter helt enkelt Flyback och det är också vid sidan av big date en av de komplikationer jag uppskattar med denna. Jag hade bra nytta av Flyback funktionen vid min yngsta dotters förlossning för att klocka min frus verkar!
Klockan mäter 43mm och är 15 hög, så den har fin precense! Verket är baserat på 7750:an. Bandet är en riktigt fet och fin alligator. En T revlig klocka helt enkelt! :happyhappy:
http://schwarz-etienne.ch
image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp