Husse
Pandion
Snygg, den där!Lägger lillan och roar mig med att bygga hyfsat färgmatchade skapelser.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg, den där!Lägger lillan och roar mig med att bygga hyfsat färgmatchade skapelser.
![]()
Haha, uppenbarligen var även han lite för gammal för att se datumetCool, visst!
Men för en halvgammal farbror blir den fullständigt värdelös. Måste ju plocka fram mobilen och tända lampan om jag ska se vad klockan är!![]()
Snygg och grattis!Njuter av nyförvärvet!![]()
![]()
TackSnygg och grattis!
Grattis!Nyss hämtat denna gubbe på posten. Nu håller vi på att lära känna varandra
![]()
Grattis!Njuter av nyförvärvet!![]()
![]()
Sätt på ett plåster. Sätt tummen på plåstret med ett bestämt tryck. Kolla klockan. Håll kvar tummens bestämda grepp i 5 min, senHahah, smärtan är inte så farligt, det jävliga är att nagelbandet sprack, tror inte det finns nåt som kan blöda så mycket
Det där är en riktigt snygg klocka!Lägger lillan och roar mig med att bygga hyfsat färgmatchade skapelser.
![]()
Snygg, den där!
Tackar tackarDet där är en riktigt snygg klocka!
Bara att gratulera!Njuter av nyförvärvet!![]()
![]()
Ingen fara nu, det är mer hur man lyckas med bedriften att fastna med fingret i dörrenSätt på ett plåster. Sätt tummen på plåstret med ett bestämt tryck. Kolla klockan. Håll kvar tummens bestämda grepp i 5 min, sen
brukar det vara lugnt.
Tackar!Bara att gratulera!
TackGrattis!
En klassisk DJ kan aldrig bli fel.
För ett par år sedan lät jag adventsstakarna stå till sent i oktober, tog ned dem... och så upp igen en månad senareHemma, bytt klocka och funderar på om det är dags att ta ner ljusstakarna?
![]()