Varför detta kraftuttryck om xxxx !Tankar bilfan!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför detta kraftuttryck om xxxx !Tankar bilfan!
![]()
Högläge !Morgonrutin
![]()
![]()
Underskattad positionHögläge !
Nu hängde jag inte med..." tagit dig en pris"
Varför detta kraftuttryck om xxxx !
Nu drar plog 2 upp plog 1.Stannar hemma och gör kaffe. Klass 2-varning och snöplogen har kört fast.
![]()
![]()
Nu drar plog 2 upp plog 1.
(Och @Norrlänningen , jag vet att det inte är snöplogar, utan en L90 och en 1160 (tror jag). Vill bara förklara så stockholmarna förstår.)
![]()
Tagit dig en snus, jao![/QUOT
Jaja, det jag misstänkte![]()
![]()
När plogbilen heter L90 och kör fast, då är det besvärligt!Nu drar plog 2 upp plog 1.
(Och @Norrlänningen , jag vet att det inte är snöplogar, utan en L90 och en 1160 (tror jag). Vill bara förklara så stockholmarna förstår.)
![]()
Stort grattis!Så har man blivit pappa för första gången, känns helt överväldigande![]()
Så har man blivit pappa för första gången, känns helt överväldigande![]()
Stort grattis!!! Nu vet du vad det här betyder, dags att köpa årsklocka.Så har man blivit pappa för första gången, känns helt överväldigande![]()
Stort grattisSå har man blivit pappa för första gången, känns helt överväldigande![]()
Bevisligen kan det bli lite blött även om man åker bil...![]()
Välpumpade däck, bra regnkläder, sjungande hjärta och en Samurai med nytt band. Receptet på en trivsam pendelcykling i ösregn uppblandat med blötsnö.
![]()
Stort grattis!Så har man blivit pappa för första gången, känns helt överväldigande![]()
Stort grattis till det största ögonblicket i livet!Så har man blivit pappa för första gången, känns helt överväldigande![]()