Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fräck Speedy! Har du en sån nu oxå! Cool! Länge sen jag såg dig här! Hur går det med alla pannorna förresten, och hur mår Argonauten? Får jag köpa tillbaks denGentle_Giant skrev:Speedy på perlon!
[/img]
Hahaha, nice!!!DW6900MS skrev:Ny klockkudde?
:lol:
theargonaut skrev:Fräck Speedy! Har du en sån nu oxå! Cool! Länge sen jag såg dig här! Hur går det med alla pannorna förresten, och hur mår Argonauten? Får jag köpa tillbaks denGentle_Giant skrev:Speedy på perlon!![]()
AlfaLaval? Tycker jag har sett fd kollegor numera anställda där posta den där vyn på Facebook...Gavve skrev:16600 idag... dessutom en tidig julhelgshälsning från undertecknad!
Gentle_Giant skrev:Speedy på perlon!
masterkiller skrev:Bajsnödig SubC idag igen ;-)
daviden skrev:Min tandläkare är en mycket trevlig man, och har väldigt god smak när det kommer till klockor.
Jokkmokkswe skrev:daviden skrev:Min tandläkare är en mycket trevlig man, och har väldigt god smak när det kommer till klockor.
Hon hade väldigt bra smak, YM sitter som gjutet på en kvinna i sina bästa år!