Mellanmjölk, 145.022-69Är det en 105 eller 145?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mellanmjölk, 145.022-69Är det en 105 eller 145?
Håller tummarna för att du INTE har typ 2 diabetes, kompis!
Själv har jag nyss kolllat blodtrycket!
![]()
![]()
![]()
Ingen fara!![]()
Ja, men grymt fin patina på denMellanmjölk, 145.022-69![]()
Fat chanceDet här ska tydligen bli min enda klocka på sikt... får se om det verkligen går.
![]()
Bra!Tack kompis! Säkert inget att snacka om, men ville ände kolla upp det! Då jag hade över hälften av punkterna som stämde in på symtomen för typ-2 diabetes!
Rödbetor har ett makalöst färgämne!Fegar ur i sista stund...
![]()
kan bli jobbigt om man slabbar med rödbetsjuice.
Haha jag har bud på 1 månad max... vad tror du? Är det föresten okej med 16570 om man bor i midsommarkransen? Eller vad ska man ha där för att bli accepterad?Fat chance![]()
SkräpMellanmjölk, 145.022-69![]()
Lycka till!Det här ska tydligen bli min enda klocka på sikt... får se om det verkligen går.
![]()
Haha va fan! Ha lite tilltro till en missbrukare!Lycka till!![]()
Sorry, typisk Bromma-klocka som brommapappor har på fjäll/alp/solresor. I Kransen är det en överprisad gubbklocka från Herr Judit som gäller eller en Casio W91Haha jag har bud på 1 månad max... vad tror du? Är det föresten okej med 16570 om man bor i midsommarkransen? Eller vad ska man ha där för att bli accepterad?