Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är härligt!Man känner att finna hopp om livet
Ja, vissa har det bra...
Ja vädret kan svänga på tre sekunder, men man får glädjas åt de små stunderna där man kan ana att våren är på vägJa det är härligt!
Idag hörde jag talgoxarna sjunga vårläten, en månad senare än vanligt, tuff vinter...
Hustrun föredrar den så också.Får fira dagen på kontoret. Men jag kör ”hetvägg”..
![]()
Hälsa till Bengt!![]()
Ok! Han har nog råd med pension..Bengt är inte där, Bengt-Åke och systrarna har tagit över.![]()
Hemligheten är att ta till vara på vardagskvällarna!Ja, vissa har det bra...![]()
Riktigt grym , men lite stor, är 44 ?Provade lite klockor på lunchen. Nytt år och nya mål! Denna hoppas jag förvärva innan året är slut...![]()
46.2.. Så stor som en hel villa! Men en sjukt rolig klocka och verkligen inte mainstreamRiktigt grym , men lite stor, är 44 ?
Tjusigt!ÄNLIGEN hemma![]()
![]()
Glöm inte PG Gyllenhammar!1924, kör dubbelt hemma ikväll, är det ngn som kör med 2 dinkor in real life ?![]()
Hehe, underbartKan trösta @MrRolex med att jag städar kattlådor, ska snart ta pirran och hämta in två säckar fräsch sand!![]()
Hemma någon gång och till GTG, annars inte, blir lite overkill att ha det i vardagslivet1924, kör dubbelt hemma ikväll, är det ngn som kör med 2 dinkor in real life ?![]()