Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
SNÖDROPPAR!Det börjar röra på sig i marken. Här är det snödroppar som sticker ut.
Du vet det blir ojämn fördelning av vikten då .Runt handleden är ju bästa lösningen
De drar bara ner veckodosen, så tar man nytt prov efter en vecka. Inte så krångligtOk, den medicinen slipper jag än så länge! Hu får man ner värdet då?
Har bara Atorvastatin, Trombyl och Brilique... den sista äter jag för att jag måste, inte för att jag vill!
3 (tre) klockor!De drar bara ner veckodosen, så tar man nytt prov efter en vecka. Inte så krångligt
Nu är det dags att drilla ungen i matte. Om du har 3 Rolex och köper 1 Steinhart. Hur många klockor har du då?
CoolExtra bild, farbrors trevlig ur
Smart med en operationströja!Är man sjuk så får mat serveras på sängen.