missade det. Sorry.Jag skrev ju badvänlig
Jag har haft 2 Speedys men just nu använder jag den här chronographen
![]()
Men då fortsätter jag föreslå Omegs, badvänligt = Seamaster
PO extremt trevligt och SMP/SMPc är/verkar inte alls dum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
missade det. Sorry.Jag skrev ju badvänlig
Jag har haft 2 Speedys men just nu använder jag den här chronographen
![]()
Jag kollar faktiskt den här annonsen just numissade det. Sorry.
Men då fortsätter jag föreslå Omegs, badvänligt = Seamaster
PO extremt trevligt och SMP/SMPc är/verkar inte alls dum.
Verkar vara riktigt varmt i Östersund i dag, Här är det visserligen soligt, men...
Nu får jag sluta spamma tråden men det var dessa.
![]()
Det är därför man har timer i telefonen...Kronografen är helt värdelös när man skall hålla reda på parkeringstid...
![]()
Den är fan inte dumHalsar PEPSI med lime smak!
![]()
Den är fan inte dum![]()
Hmm, måste testas!Halsar PEPSI med lime smak!
![]()
Haha allt är godare med sockerHade varit bättre ifall det inte varit En MAX!
Ibland hade jag önskat att det fanns två gillaknappar på klocksnack. En för klockbilden och en för texten. I så fall hade jag klickat på båda nu.Sitter på landet. Det har kommit mycket snö, men skottandet hinns med. Mer ved ska in i värmen. Lyssnar på Benny Anderssons nya album Piano. Livet kommer ifatt, den måste jag ringa, och den och den, det var länge sedan och en viktig del i våra liv. När alla minnen kommer upp kommer det viktiga fram. Musiken in i örat med värmen från kaminen i ryggen. Tolerans, insikt och tillit är viktiga ord när de bottnar.
![]()
Hade varit bättre ifall det inte varit En MAX!
Korkat att det inte finns som vanlig och med socker... visst ja, socker var visst den vanliga!Haha allt är godare med socker![]()
En klocka som är glad!Tio i två-bilden
![]()
Trodde aldrig man skulle få se roadtrip och Jönköping i samma mening!![]()
Roadtrip till Jönköping för att hjälpa min bror att flytta.
Plötsligt händer det...Trodde aldrig man skulle få se roadtrip och Jönköping i samma mening!
![]()
Förbaskat snygg klocka, magiskt tavla. vad är det för ref om jag får frågaEn snabb snutkopp innan gymmet..!![]()
![]()
Kollar också shl, laget från ” staan” håller man på givetsvis!Fixat till lite lördagsgodis!
![]()
![]()
Och nu blir det kollandes på lite SHL.
![]()