• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Forumets finaste Seiko!


20140405_135559.jpg

Seiko och handen i fickan, var är världen påväg?
 
[quote ="plattfot, post: 448034, member: 19"]Nix. Den lämnade mig 2011. Idiotiskt, då jag lät serva den och den hade nämnda papper...
[/quote]


Dumt och oj så fin!
 
[quote ="plattfot, post: 448034, member: 19"]Nix. Den lämnade mig 2011. Idiotiskt, då jag lät serva den och den hade nämnda papper...


Dumt och oj så fin![/quote]

En viss Seiko klarade sig nu med titeln i behåll..;) Om denna nu inte sålts här på forumet..? Titeln gäller väl kanske bara om man inte ska blanda in en del andra Seiko..;)
IMG_9589.jpg


Men det är ju iofs en Grand Seiko..:D. Sorry för OT, men sitter med klocklådan framme och känner mig lycklig..:)
 
Vaskigt! Är det en skx007 jag anar och får man se mer av armbandsvalet? Ser snyggt ut.

Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk

För ytterligare information smakade och luktade den som en fuktskadad källare. Antagligen har den legat för varmt :).
Skx007, helt korrekt! Kör med ett hemspikat läder, tack för komplimangen. Slänger på lite fler bilder.

ImageUploadedByTapatalk1396724168.956039.jpg
ImageUploadedByTapatalk1396724178.189085.jpg
ImageUploadedByTapatalk1396724186.705276.jpg


Mvh
 
Tillbaka
Topp