• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Swizz beat

Patek
2-Faktor
B0941F22-E48B-4033-AA07-523C74735E99.jpeg
Hublot Big Bang tisdag
 

Moody

Rolex
Otroligt dålig och tråkig match, Leksand var dåliga men Mora var flera gånger sämre! Syntes att dom var lite ringrostiga med dåligt matchtempo!

I gentligen skiter jag vilket av dessa lag som går upp, då mitt lag ändå är VÄSTERÅS IK ( VIK ). Men jag gillar fajterna vi har mot Leksand, där av att jag hellre ser Mora kvar i SHL.

Men det förutsätter ju att VIK går upp i Allsvenskan igen också...
Jag håller med. Av alla utvisningar Leksand fick så förvaltade Mora bara en, det är alldeles för dåligt. Men jag tror tyvärr Mora växer in i detta och ger Leksand en tuff kamp.
 

Husse

Patek
Mm, visst påverkar oxidering; i just ovanstående fall busar dock solen lite med oss ;)
Här ser man att färgen egentligen är intakt.

IMG_3072.JPG




Thanks. Mm, vitrinskåpslagring är inte min grej :)
Sant!
Solen är härligt busig!
Minns när vi gjorde bromsventiler till ångloket (ja, jag ÄR ubernörd) så använde vi bronz, den enda metall som pallar miljön med hetta och högkomprimerad luft, kompressorn på ett ånglok går kontinuerligt!
 
Topp