Sonens klocka? Går inget vidare med uppfostran va?![]()
Hahaha, nä tydligen inte

Men skämt o sido så använder han inte denna längre efter att han fick en Christopher Ward som han önskat sig en längre tid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sonens klocka? Går inget vidare med uppfostran va?![]()
härligt, det går åt rätt hållHahaha, nä tydligen inte
Men skämt o sido så använder han inte denna längre efter att han fick en Christopher Ward som han önskat sig en längre tid.
Skämt osido, men jag kanske har råd med henne om allt går som jag villChillar framför brasan med frugan
![]()
Insåg att jag var blåst, så då fick det bli ”Ride on time!”Skämt osido, men jag kanske har råd med henne om allt går som jag vill
![]()
Tänkte jag skulle bjuda på en April, April din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill... eller vad var det man sa?Insåg att jag var blåst, så då fick det bli ”Ride on time!”![]()
Sluta nu!Det äldsta i lådan luftas idag.
![]()
ja det där med porrsurfning innebär ju nåt helt annat nu för tidenSluta nu!
Frugan frågar om jag porrsurfar!
Skillnaden är iofs hårfin...![]()
Bra påsk/april-skämt!!Lite påskmat igen...
![]()
sedan var det dags för aprilskämtet...
![]()
sonen hade slagit in ett antal vindruvor i påskäggsfolie och lagt bland övriga godiset.![]()
Ha ha, förbannat kul ju! Här är det bara aluminiumbollarLite påskmat igen...
![]()
sedan var det dags för aprilskämtet...
![]()
sonen hade slagit in ett antal vindruvor i påskäggsfolie och lagt bland övriga godiset.![]()
TackGrattis!
Ingen dum gåva det där!![]()
Det är ju det du gör! Plexiporr är också porrSluta nu!
Frugan frågar om jag porrsurfar!
Skillnaden är iofs hårfin...![]()