Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I tofflor och morgonrock...King!Hm...sladden till motor/kupévärmaren har frusit fast! Bara fram med varmvatten så fixar det biffen!
![]()
![]()
![]()
![]()
I tofflor och morgonrock...King!
Fin. Men det är helgdag. Då gäller väl DD?Omega Seamaster 223050.00 på sketet Nato.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ska tavlan se ut så? Frost?Startar veckan med 6534.
![]()
Hehe..., det är hur lugnt som helst, för än 8-10 år sedan när jag bodde inne i byn! Så kunde jag gå med shorts och flip-flop mitt i vintern när jag gick och handlade. För på den tiden bodde jag ca: 250m från coop!
Superkul aprilskämt, #youdidnotfoolmeHär lägger man upp en första-april-klocka och får en massa gillande. #skandal
![]()
JodåSuperkul aprilskämt, #youdidnotfoolme
Det kallas patina. Här är en annan på samma temaSka tavlan se ut så? Frost?
Nej, uppenbara fejk klockor går jag inte på
Damn!Det kallas patina. Här är en annan på samma tema
![]()
är inte fejkklockor förbjudna här inne?Nej, uppenbara fejk klockor går jag inte på
Den första april är allt tillåtet. Även Rolex 36 mm på män.är inte fejkklockor förbjudna här inne?
fejk är aldrig någonsin okejDen första april är allt tillåtet. Även Rolex 36 mm på män.
Blocket-tråden innehåller ganska mycket fejkklockor och t o m annonserna.är inte fejkklockor förbjudna här inne?
ja det är väl inte så konstigt, det är ju till för att varna de som inte är så bevandrade i fejkvärlden att inte gå på en mina och köpa dyngan.Blocket-tråden innehåller ganska mycket fejkklockor och t o m annonsera.![]()
Efter nästan 60 år i Singapors fuktiga luft har patinan byggts upp.Ska tavlan se ut så? Frost?
Ojojoj. Banning? Du tar inte i lite väl mycket nu va? Ett aprilskämt som ingen märkte ens. Nej, ta och lugna ner dig lite nu och tänk på att Jesus offrade sig på korset för våra synders skull.ja det är väl inte så konstigt, det är ju till för att varna de som inte är så bevandrade i fejkvärlden att inte gå på en mina och köpa dyngan.
Men att sitta här och posta sån skit borde leda till evig banning.