Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gick på 44 en lång period i höstas. Det var inte så kul det heller. Nu har det av någon anledning rättat till sig..Fladdret i höger kammare verkar lagt sig för stunden iaf. Resterande problem är bara att se om de hittar en lösning på.
Skönare nu med 90 i vilopuls istället för 155![]()
Så några bärs på det här så![]()
aaaGillar de där små skyltfönstren hos Rolex, de ångar exklusivitet!
Vart är du?
Eller var![]()
Skulle citera ett annat inlägg...Lite häng med kolegor![]()
![]()
Bra skick på den du!Gamlingen fick sej ett nytt armband![]()
![]()
Kul att du håller ordning fortfarande!Det är ju i alla fall torsdag ...
![]()
Bra val! Du har handlat mycket fint på senasteJa den e awesome! Fick den igår![]()
Ja tack! Mitt första möggel.Bra skick på den du!![]()
Åååh, min favorit Rolle, fantastisk på alla sätt och vis, måste åka och prova nån dag!Hemma igen![]()
![]()
Hade en liknande som första riktiga klocka i början på 80 talet, hjärtat brinner när jag ser dem!Ja tack! Mitt första möggel.känns helkul, framför allt me nya remmen.. Har förstås kvar skrammellänken.
Den kanske slängs ut här på Köp & Sälj framöver.. då äre ba å nypa den. Men nu vill jag njuta av den ett tagHade en liknande som första riktiga klocka i början på 80 talet, hjärtat brinner när jag ser dem!![]()
Vi kan byta klocka om du vill!
Så onykter är jag inte!Vi kan byta klocka om du vill!