skynda dig, där regnbågen möter marken finns det guld,enligt gammal folktro!Tittar ut genom fönstret!
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
skynda dig, där regnbågen möter marken finns det guld,enligt gammal folktro!Tittar ut genom fönstret!
![]()
![]()
Du hittade skatten vid regnbågens slut, juh! Stort grattis!Tittar ut genom fönstret!
![]()
![]()
![]()
Tráthnóna maith ! Meckat lite medans frun titta på let"s dance. Klockan införskaffad idag för 35 kronor på Erikshjälpen, nytt batteri och lite tvätt = funkar. Klockan är tillverkad i oktober 1986 alltså snart 32 år gammal.![]()
skynda dig, där regnbågen möter marken finns det guld,enligt gammal folktro!
Du hittade skatten vid regnbågens slut, juh! Stort grattis!
Då är vi treKonstigt nog verkar farsan ha samma sorts glas som jag har ...
![]()
Vid varje regnbåges slut finns en helguld president!Hehe...exakt, man Tacka, man Tackar, synd att den inte dyker upp oftare!
Mina tankar till dig och din far @laketwig . Sånt här är kämpigt!Konstigt nog verkar farsan ha samma sorts glas som jag har ...
![]()
Vad med produktplaceringen?Här har det varit paketöppning, frugan skulle testa nån ny hörlur från BOSE.
Lådan den kom i var riktigt seriös!Prylen ser ut så här!![]()
![]()
Man lägger den över nacken, och den manövreras via app och Blåtand.![]()
Trodde inte alls på den, men hade totalt fel, jag lyssnade i tio sekunder,sedan snodde jag den rakt av!
Totalt hänförd!
Visst den spiller lite ljud, men 97% går rakt in i hjärnan, med bra bas!
Kommer inte släppa denna![]()
Äpplet faller inte långt ifrån trädet...Konstigt nog verkar farsan ha samma sorts glas som jag har ...
![]()
NEEEJ!Glad fredag önskar badrumsgolvet!![]()
Riktigt jäkla trist!!
Glad fredag önskar badrumsgolvet!![]()
Så förbannat störande!Glad fredag önskar badrumsgolvet!![]()
tack! life lesson, stressa inte på morgonen!Så förbannat störande!
Lider med dig!
gröna skosnören ?Ska man gå på Tommy €a$h är dresscode även klar och 3-randig. Hur matchar man sin finaste gröna Vakta Orten-suit? Med en Alpinist såklart!
![]()
Sånt här är riktigt trist @Henrip ! Har också haft en badrumsincident en gång, har If drulleförsäkring som jag tror dom benämner Allrisk som jag kunde ta det på.tack! life lesson, stressa inte på morgonen!![]()