Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Våga vara nörd! HihiiSchackturnering idag för barnen - jag kunde inte motstå att ta någon bild med de stora prydnadspjäserna till min frus stora skam. ”Du är ju mer pinsam än barnen” ringer bekant i mina öron
![]()
Fantastiskt vackert!Käkar middag tillsammans med änderna och solen
![]()
![]()
Det är MYCKET ärofullt att göra sin äkta hälft upprörd genom ett nördigt beteende!Schackturnering idag för barnen - jag kunde inte motstå att ta någon bild med de stora prydnadspjäserna till min frus stora skam. ”Du är ju mer pinsam än barnen” ringer bekant i mina öron
![]()
kom ihåg, det man byggde upp i sin ungdom finns alltid kvar , dock går allt lite långsammare när man blir äldre eller hurJodu...idrott is da SHIT, raka motsatsen mot Los Tantos! Själv idrottade jag i 41 år, innan man blev tvungen att lägga skona på hyllan! Los Tantos kan knappt stava till sport än mindre idrott!, Haha!
kom ihåg, det man byggde upp i sin ungdom finns alltid kvar , dock går allt lite långsammare när man blir äldre eller hurskriver jag som blir 60 i år.
Grattis på förhand!Grattis i förskott kompis själv fyller jag år imorgon! 30++!
Mycket Brahma, bor du i Brasilien?I varm klimat är det viktigt med snabb access till kall dryck utan att hela kylen tappar kylan.
![]()
Door in Door kylskåp är en suverän idé.
![]()
Japp, sen ett och ett halvt år.Mycket Brahma, bor du i Brasilien?
Dags för öl!!!Dags för fisk o skaldjurssoppa med sparris!
![]()
Å fy F.N!!!!Kunde varit bättre. Tyskt konferenskaffe...
![]()
Nu är det i morgon så grattis @AffeGrattis i förskott kompis själv fyller jag år imorgon, blir 30++ någonting!
Instämmer! Men det var i alla fall koffein i det.Dags för öl!!!
![]()
Kanske lite rabarberpaj...
![]()
Men det blir no
Å fy F.N!!!!