Hälsa Kongo vännen!Väntar på att få åka på Ålandsbåten, ska hem och fixa till båten och kanske knuffa ina också?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hälsa Kongo vännen!Väntar på att få åka på Ålandsbåten, ska hem och fixa till båten och kanske knuffa ina också?
![]()
Soffläge! Förkyld och stackaraktig.. Försöker kurera med en 3,5a- tror whiskeyn åker fram, det brukar funka.
Ha en härlig fredag och en trevlig helg!
![]()
Skönt det börjat ge sig för dig!Börjar hämta mig från förkylningsinfluensafrånhelvetet, kunde inte ens få i mig whisky så lyckas du...ta mer än en!
Krya på dig.
Samma Whisky som igår, annan klocka ...
![]()
Älskar longines, har själv en hydroconquest. Det som skaver på ovanstående är att den är säkrad till 5atm. Köper jag en klocka liknande den ovan. Så vill jag ha en badsäker klocka på 10atm. Detta är tyvärr återkommande när det gäller longines.Vi såg denna och man blev smått sugen. Handledspolaren, idag quartzare, nickar instämt att en kompis kan övervägas...hmmm?
Longines Conquest V.H.P. L3.726.4.96.6
![]()
Förståeligt så som du reser! Nice klocka förrestenVi är på väg att däcka i soffan![]()
Tack, en keeper och beater!Förståeligt så som du reser! Nice klocka förresten![]()
Kanske att jag förefaller lite småjobbig, men datumet förefaller felinställt. Rätt tidig datumövergång också, Seiko standard ?! Nä, nu får jag slutaTestar lite födelsedagskonjak och surar över att postnord suger...
![]()
Haha, tror fan det är Seiko std faktiskt.Kanske att jag förefaller lite småjobbig, men datumet förefaller felinställt. Rätt tidig datumövergång också, Seiko standard ?! Nä, nu får jag sluta
Fortfarande stabil fredag, cheers !
Lovar!! Ny tv fick jag med mig, tappat hela havsutsikten... hahaHälsa Kongo vännen!
Är klockan " tre kronor " stämplad så föreslår jag ett Admiralty Grey” G10 band.Vi tar en bild på Candinon, den behöver nya kläder så kom med tips.![]()