• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Väntar på att utforska denna 1 maj :)
8F916BEE-32E2-4F52-BED1-84A990371532.jpeg

Japp!
Ska snart ta tag i datumfix!
Valet av Atlantic berodde på avsaknad av datum, det är ju söndag i dag!

Du kan du brorsan, kom på det efter ett tag, och såklart att man måste åtgärda det lilla, lilla, problemet, önskar dig en fin första maj också, trots regn och avsaknad av sol.

Du kan du brorsan, kom på det efter ett tag, och såklart att man måste åtgärda det lilla, lilla, problemet, önskar dig en fin första maj också, trots regn och avsaknad av sol.
Ha det fint, ska käka frukost sedan blir det nog lite träning.
Verkar som om din förkylning mår sämre och du bättre! :)

Ha det fint, ska käka frukost sedan blir det nog lite träning.
Verkar som om din förkylning mår sämre och du bättre! :)

Det ska jag, av träning mår man alltid bra! Jodå...orkar vara uppe på benen, men att jag skulle orka gå ut och jobba som jag skulle behöva, finns inte på kartan tyvärr!

Dags för lite nyligen släppt sydstatsrock av bästa märke.

Hogjaw - Way Down Yonder (2018)

Bandet bildades i Arizona 2006 av fyra skolkompisar. Trots att Arizona räknas till Southwest snarare än sydstaterna hade alla en stor förkärlek för sydstatsrock. Första skivan, Devil in the Details, kom 2008 och fick direkt mycket uppmärksamhet. Den var bl a under två år en av dom mest säljande skivorna på Cdbaby.com. Sedan dess har man släppt fem skivor till, varav dagens tips precis dykt upp. Föregångaren, dvs Rise to the Mountains (2015), var lite väl ojämn, även om den innehöll ett par riktigt bra spår. Dagens skiva är betydligt jämnare och har inte ett dåligt spår. Klassisk gitarrdriven lite tuffare sydstatsrock när den är som bäst. Passar lika bra i bilen som hemma, men dra upp volymen ... ;)

Rolex E 2018-05-01 (CD).jpg

Tillbaka
Topp