Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förarhytt till den?...sedan blev det grillad lammröv med tillbehör...
![]()
blir bara grillbild för hustrun tyckte min tallrik såg för slafsig ut.![]()
En ny klocka?Ska gå och köpa något gott
![]()
En glass är ALLTID rätt!Blev till sist en trerätters...
![]()
#förattdetärtorsdag
Hade inte en aning. Senaste jag kom ihåg var att jag hade tagit av mig den och lämnat i jackan, och det var inte hemma. Visade sig att det inte alls var senaste tillfället. Den fanns i ett dolt fack på en väska jag inte brukar använda. Fann den när väskan skulle dumpas i källaren. Haft duktigt med ångest senaste veckan när jag insåg att den var borta och letat igenom hemmet, kläder etc. Det positiva är att vi nu är nykära och att den använts ett par dagar i rad!Äää, fy vad läskigt! Eller var du säker på att den låg i hemmet nånstans?![]()
Ser frapperande ut!Såja kids slchlaffen frugan bänkad vid HBO - Nu pappa jobba![]()
![]()
Där har vi den! Snyggt.Att skaffa G-shock var som att ringa in nationella insatsstyrkan.. redigt!
![]()
Lite skillnad efter att ha burit en cartier på 29mm tidigare idagDär har vi den! Snyggt.![]()
Haha ja det kan jag tänka mig!Lite skillnad efter att ha burit en cartier på 29mm tidigare idag![]()
Lider med digPlågar mig igenom Wahlgrens när sambon bestämmer över TV:n, behöver något starkt..
![]()
Klarade du det här är du stark, stå på dig och föreslå TopGear i morron.Plågar mig igenom Wahlgrens när sambon bestämmer över TV:n, behöver något starkt..
![]()
Haha ishockey VM börjar imorgon så det kommer rätta till sigKlarade du det här är du stark, stå på dig och föreslå TopGear i morron.![]()
Gick sådär..Väntar på att Arsenal ska spöa AM![]()
️
Ja sicken dyngaGick sådär..Tur att du dinkan iaf