Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
stort tack min vän
tack, ja den blir jag nog nöjd medGrattis, bra val!![]()
stort tack min vän
Grattis! Klart trevligare än en Seamaster och riktigt snygg i grått.Nämen se på fan, var kom den ifrån ?![]()
Mycket bra. Grymt mycket klocka för pengarna, är inne på min 4e Aquaracer nuNämen se på fan, var kom den ifrån ?![]()
Kör själv Kazaar, men Dharkan är braEn Dharkan i eftermiddagssolen...
![]()
man mår som man förtjänar!![]()
Snygg jefel det därNämen se på fan, var kom den ifrån ?![]()
Ja jag tycker nog denna är roligare än sjöhästenGrattis! Klart trevligare än en Seamaster och riktigt snygg i grått.
Haha tackar så hjärtligt
Jefligt snyggSnygg jefel det där![]()
Detta är min första och tror/hoppas att den får stanna, brutalt mycket klocka för pengenMycket bra. Grymt mycket klocka för pengarna, är inne på min 4e Aquaracer nu![]()
Vi får väl googla på det!![]()
Någon som vet vad som har hänt med GW:s mord? Andra veckan det inte kommer något![]()
De snackar om ny säsong till våren 2019.. men i denna takten lär ju inte det hända..Vi får väl googla på det!
Hade han inte hamnar i nåt blåsväder?
Snyggt! Grattis till denNämen se på fan, var kom den ifrån ?![]()
TackarSnyggt! Grattis till den![]()
Maila TV4 och fråga vart f_n dom har gömt GW?De snackar om ny säsong till våren 2019.. men i denna takten lär ju inte det hända..
Vi saknar GW!
Får väl bli så om det inte blir ändring...Mails TV4 och fråga vart f_n dom har gömt GW?![]()
Det kanske visade sig att gw var den skyldige, till precis allting![]()
Någon som vet vad som har hänt med GW:s mord? Andra veckan det inte kommer något![]()
Hahaha, så kanske det ärDet kanske visade sig att gw var den skyldige, till precis allting![]()